A minap, megint egy telefonbeszélgetés kapcsán merült fel bennem a
gondolat, hogy összefoglaljam kik is vagyunk mi, és miért is jött létre a
direktdoki.
Nézzük először orvosi oldalról:
Az első, és legfontosabb feladatuk a gyógyítás, ám ma már
bizony rengeteg idő megy el adminisztrációra. Ennek egy részét vesszük le az
orvosok válláról.
Pácienseik hívásait mi fogadjuk helyettük, időpontot
foglalunk számukra a kért vizsgálatra.
Egy kollégám írását idézném:
Már több alkalom is volt, hogy az orvost rendelési napon
elszólította egy beindult szülés. Ilyenkor nekünk telefonált, hogy mondjuk le a
nap további részében bejelentkezett pácienseket. Nagyon örült, hogy nem neki
kell ezzel foglalkozni, és nyugodtan végezheti a dolgát, tudva, hogy a kliensei
értesítve lesznek, és nem jelennek meg feleslegesen a magánrendelőjében.
Ha szeretné módosítani a rendelési idejét, vagy napját, csak
egy telefon, és mi már intézzük is.
Páciensek szemével:
-bármikor elérhetőek vagyunk
-regisztráció után belépve az oldalra a nap 24 órájában
foglalhat magának időpontot és nem csak orvosokhoz,
hanem a legkorszerűbb diagnosztikai központokba is (Labor, CT Mammográfia, Gasztroenterológia)
Ezt azért is érzem fontosan elmondani, mert 2év elteltével
is csak kevesen tudják/használják ki ezt a lehetőséget.
-nincs olyan, hogy foglalt, nem veszik fel a telefont, hogy
egész nap hívom, mégsem érem el, és jaj akkor mi lesz!
Ez egy igen remek szolgáltatás, ami mögött egy csapát áll,
és dolgozik azért nap mint nap, hogy megfeleljen mindenki elvárásának. Úgy az
orvosoknak, mint a pácienseknek.
Mik leszünk még?
-egy klub, ahol
sok-sok hasznos információhoz juthat bárki és hozzá is szólhat majd.
-közösségi oldalakhoz
hasonló kapcsolattartás, információ áramlás orvos és páciensei között.
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése