A kezdetek

2011. augusztus 31., szerda

Tavaly ősszel állt össze a fejemben ennek az új szolgáltatásnak a lényege. Mivel régóta dolgozom magánorvosok között, így az egész dolog tőlük eredeztethető, hiszen sokszor jelezték felém azt a problémát, hogy nem könnyű a pácienseikkel való kapcsolattartás. Januártól már teljes gőzzel dolgoztunk ezen a szolgáltatáson, ami nyár elején lett kerek. Ez nem más mint a www.direktdoki.hu
Első ránézésre talán az látszik, hogy mi is csak egy vagyunk a sok közül, de ez nem igaz, hiszen emögött a weblap mögött egy valódi szolgáltatás is megjelenik, emberi erőforrással. Célunk, hogy valóban levegyünk terhet az orvosok válláról. Ezért is indult el a Call Center, ahol kollégáink számtógép előtt ülve fogadják a hívást és a weboldalról azonnal korrekt információkkal tudnak szolgálni a hívó fél számára. Tehát nincs az, hogy az orvos éppen egy beteget lát el vagy a családjával van vagy éppen autót vezet és akkor csörög a telefonja.
A továbbiakban szeretnék majd információkkal szolgálni, hogy éppen hol is tartunk az utunkon.
Remélem sikerül sok hasznos információval szolgálnom.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése