Csak egy kis vas, és más semmi!

2013. április 5., péntek



Több mint egy éve, hogy nem gyújtottam rá, aminek csupán egyetlen kellemetlen mellékhatásáról tudok beszámolni a sok-sok előny mellett.
Biztos nincs ez mindenkinél így, de én alapból hízékony típus vagyok, egy mélyebb szippantás a hegyi levegőből, +2 kg fel is ugrott.  Na meg nem tagadom, szeretem a finomságokat.
Szóval feljött rám némi súlyfelesleg 

Ennek ledolgozása folyamatban van, mert jobb alkalom a tavasznál nem is adódik erre, nem beszélve arról, hogy mindjárt nyár, lenge ruhák, hogy a fürdőruháról már említést se tegyek!
Nem ez az első próbálkozásom, második kisfiam születése után igen sok kilótól szabadultam meg.
Ebben volt mindenféle divatos-nem divatos diéta, különféle mozgásformák, drasztikus, és kevésbé drasztikus módszerek.
Az utolsó néhány kilónál már szó szerint vérszemet kaptam, és kizárólag főtt répán „éltem”. Egy életre tele is ettem vele magam!
Tisztában vagyok azzal, hogy életmódot kell változtatni, nem fogyókúrázni, azzal is, hogy mit szabad, mit nem szabad enni, de mi van akkor, ha mégsem megy? Ha mégsem indulnak meg lefelé azok a kilók? Pedig mi mindent megteszünk, csak azt esszük amit szabad, mozgunk, kalóriát számolunk, mert ha kevesebbet viszek be, mint amennyit elégetek akkor fogyok stb. stb.stb.
Egy nagyon kedves orvos, akinek meséltem erről a gondomról, javasolt egy vérképet. És igen! Alacsony volt a vasszintem.
Miután ez szépen beállt a normál tartományba, megindult a fogyás is.
Jelentem mínusz 6 kilónál tartok, még 10 hátra van.

Tudom, hogy sokan diétáznak, és mindenkinek megvan a maga módszere, szívből drukkolok, hogy sikerüljön elérnie minden életmódján változtatónak vagy éppen most változtatni akarónak,  a számára ideális testsúlyát.
FPZS.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Közreműködők