Tibor

2013. június 2., vasárnap



Május 8-án ezt írtuk ki a facebookra:
A pozitív gondolatnak ereje van. Most csak arra tudok gondolni, hogy meggyógyul, hogy innen is fel fog állni, mert igen erős akarattal bír. Ha pedig sokan kívánunk neki jót, akkor egészen biztosan felépül, és újra velünk lesz! Kedves Kolléga, gyógyulj meg minél hamarabb!
Íme a válasz:

A múltkoriban volt egy kis probléma az agyammal. Bár többek szerint ez gyakran van. De most egy vérrög „költözött” a fejembe, ami nekem nagyon fájt, az orvosok meg nem nézték jó szemmel. Ezért lyukat fúrtak és kiszedték. Ezzel nincs is semmi probléma, ha csak az nem, hogy az utolsó pillanatban kerültem kés, pontosabban fúró alá. Úgy hoztak vissza a kómából. Ha tőlem ezt előre kérdezik, megmondtam volna, hogy nem akarok én még meghalni! A szervezetem ezt olyan gyógyulással is jelezte, hogy az intenzíven ki voltak akadva a gyors felépülésen. Naná… Sok dolgom van még nekem!! Most fogok költözni albérletből a saját lakásomba. Nehogy már ezt kihagyjam!!!!
Még két hetet kórházban kellett töltenem, ami fizikailag kicsit legyengített. Most azon vagyok, hogy minél hamarabb megerősödjek, és visszanyerjem a régi formámat. Ha ez megtörténik, akkor már csak egy (ha nem is igazán jó) emlék marad a műtét. Azért május 17-e egy újabb születésnapom…De félek, ezen még a családom se fog felköszönteni. Én meg magamat nem akarom minden évben emlékeztetni erre.
Az egész „esemény” alatt nagyon-nagyon sokat köszönhetek a barátomnak, akinek nem lehetek elég hálás!!! Viszonozni (ezt!!!) meg soha nem akarom neki!! Ezúton is csak annyit üzenek neki: nagyon szépen köszönöm!!!!
Szóval ezzel a kis eseménnyel teltek az elmúlt heteim. Remélem legközelebb már a költözésről, esetleg egy kirándulásról tudok beszámolni!

Tibor

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Közreműködők